ORIFLAME TI MOŽE OSTVARITI SNOVE

Imate li snove? Šta je vaš san? 
Ta pitanja su nam bila postavljena na prezentaciji Oriflame poslovne prilike. 
Ja sam samo klimala glavom dok sam zamišljala sebe kako putujem na daleke egzotične destinacije. 
Zamislila sam sve do detalja i uživala u toj sekundi koja je trajala kao večnost. 
Koliko je samo lepo kada si finansijski nazavisan! 
Kako je moćan osećaj kada ne moraš da brineš o novcu i možeš da ostvariš svoje snove. 
Čist hedonizam! 
I tako dok sam zamišljala čula sam da pojedine žene već žive svoje snove.
Zarađuju nadprosečnu platu u Srbiji, putuju, druže se, ne brinu o novcu, koriste besplatno kvalitetne Oriflame proizvode, uvek su doterane i izgledaju kao milion dolara...
Te žene su kao ti i ja jednom bile na početku. Rekoše mi da je početak najteži. 
Ja se ne bih složila sa njima u potpunosti. Šta je teško u tome da kupujem super kvalitetne proizvode po sniženoj ceni i da delim svoje iskustvo sa drugaricama dok pijemo kafu. 
Ja svakako moram da kupim šampon, kupku, i sve ostale stvari koje koristi ama baš svako domaćinstvo, a sa drugaricama imam novu temu za razgovor. 
Kada odem u park sa poznatim i nepoznatim mamama opušteno ćaskam.
Šta mislite o čemu? Naravno, o Oriflamu.
Svaka od njih mi je potencijalni saradnik. 
I ako možda nisu zagrejane sada, biće kada ja budem ostvarila uspeh.
Jer, nekima od nas treba očigledan dokaz da bi poverovali.
Ja sam poverovala, šta više čvrsto sam ubeđena da me uspeh čeka i da ću ostvariti svoje snove! 
Nisam od onih koja čeka da joj nešto padne sa neba, a ne verujem ni u onu staru "Nema bez leba motike". Ja sam ti, draga moja buduća saradnice, neko ko veruje da se svaki trud isplati, a neki od njih bogato. 
Jedino što na samom početku smara je činjenica da se ne možeš obogatiti preko noći.
Moraš polako da gradiš svoj posao okupljajući oko sebe prave ljude. 
Neću da te lažem, bićeš odbijena dosta puta, ali eejjj to nije razlog za odustajanje.
Neki tamo magovi mrežnog marketinga su lepo rekli da je put do uspeha poplačan sa gomilom neuspeha. Samo je to pravi put.
Kad kažem neuspeh ne mislim da nećeš uspeti u poslu, to se više odnosi na odbijanje. 
Takođe su mi rekli da ću se razočarati u najuži krug prijatelja i porodice jer većina njih neće želeti da učestvuje u "mom" poslovnom poduhvatu. Ali ja se nisam razočarala. Meni ne smeta što neki od njih nisu spremni da se upuste u avanturu i ostvare svoje snove. I nema šta da mi bude glupo što sam iznela svoj predlog, jer ja njima nudim mogućnost da dobro zarade, da besplatno putuju, da rade na sebi, da se edukuju i druže sa pozitivnim ljudima. Ako oni to ne doživljavaju na isti način kao ja ne mogu im zameriti jer znam da će kasnje i oni uvideti da je to prava prilika za njihov duhovni i poslovni rast. 
A neki njih nikada neće shvatiti i ostaće na istom nivou na kom su bili i tada, nažalost...
Ali, hej, imam lepe vesti. Kada jednom krene nećeš biti svesna kojom brzinom se širi tvoj poslovni uspeh. Možda ćeš se osvestiti negde na Maldivima! :) 
Sad misliš, šta ova trabunja, jeste Maldivi malo morgen, ali veruj mi, draga moja buduća saradnice, vrlo je moguće da ćeš otići na Maldive samo ako se malo potrudiš. Ako nešto dovoljno jako želiš to ćeš i ostvariti!
Dakle, ako se vratiš na prethodni TEKST u kom ti objašnjavam kako da započneš svoje Oriflame putovanje, možeš već sutra da postaneš moja saradnica i da svoje snove pretvoriš u stvarnost. 
Kao što rekoh, Oriflame ti može ostvariti snove! 

Коментари

Популарни постови са овог блога

OD ODLUKE DO USPEHA

ZAŠTO ORIFLAME?

KAKO ZAPOČETI ORIFLAME BIZNIS