ZAŠTO ORIFLAME?


Zdravo! Ja sam Milica Božić, zadovoljni korisnik Oriflame proizvoda. 
U Oriflame sam se učlanila nedavno, mada sam njihove proizvode koristila godinama unazad.
O proizvodima ću pisati u nekom drugom tekstu. Dakle, koristila sam mnoge stvari iz bogatog asortimana, ali sam uvek tražila nekog ko se time bavi tj nekoga ko prodaje Oriflame proizvode da bih te proizvode kupovala po kataloškoj ceni. Niko mi, do skoro, nije objasnio da te iste proizvode mogu nabavati po sniženoj, konslultantskoj ceni. 
Iskreno da vam kažem, nisam bila ni preterano zainteresovana da se priključim kompaniji, jer ja prosto nisam tip za prodaju. Nisam mogla sebe da zamislim kao nekog ko ide sa katalogom i nudi proizvode. Ali nisam znala ono što danas znam. 
O kakva je to zabluda bila!!!
Naime, da bih uživala u dekorativnoj i preparativnoj kozmetici by Oriflame, ja sam samo trebala da se učlanim i poručujem za sebe, po sniženoj ceni, sve ono što već godinama volim i rado koristim.
Učlanila sam se preko suprugove sestre koja je takođe zadovoljni korisnik.
Ona mi je objasnila princip poslovanja i ja sam samo mogla oduševljeno da se učlanim i krenem u avanturu. Ne bi ni moglo drugačije, jer ono što sam čula samo bi lud mogao da odbije.
A odbijala sam je nekoliko puta. Jesam, jer sam imala predrasude kao i većina kada čuju da se radi o Oriflamu.
Al posle nekog vremena sam popustila, skuvala nam kafu i odslušala priču koja me je oduševila.
Imala sam milion pitanja, bila sam zantiželjna i jako zagrejana za poslovnu priliku.
Posle razgovora sa njom, otišla sam na prezentaciju poslovne prilike i oduševljeno u svojoj glavi sebe videla kao već uspešnu poslovnu ženu.
Sada na red dolazi onaj interesantni deo. 
Šta je to mene toliko zainteresovalo te sam postala deo Oriflame kompanije?! 
Pre svega, privukla me je činjenica da proizvode mogu da kupujem po 20% nižoj ceni! 
Pored toga, za učlanjenje i ostvarenih 100bodova (svaki proivod ima određeni broj bodova) ja sam sebe častila parfemom za samo 399din. 
S obzirom da sam se učlanila u maju 2018.godine paket dobrodošlice čine parfem, torbica i neseser. 
I sve to za neverovatnih 1200din! 
Ako imate pitanja u vezi gore navedenog budite slobodni da me kontaktirate. 
A onda, ono što me je fasciniralo je poslovna prilika.
Postoje tri opcije, a to su:
*Možete biti korisnik Oriflame kozmetike i poručivati za sebe, kao i za poklone drugima, sa 20% popusta i plaćati odloženo 14 dana.
*Možete biti član Oriflama i nuditi proizvode prijateljima i poznanicima po kataloškoj ceni što vam može doneti dodatnu zaradu.
*I najslađe za kraj (ono čine sam ja odlučila da se bavim) možete se učlaniti, kupovati za sebe i preporučivati proizvode svojim prijateljima i poznanicima, ali ih obavestiti da imaju mogućnost da i oni sami postanu članovi i kupuju za sebe po sniženoj ceni. 
Kada se oni učlane preko vas, mreža se širi, i svako od vas ima koristi.
To se zove mrežni marketing! 
Mrežni marketing je posao 21. veka. 

Ako se odlučite za treću opciju, što vam ja od srca preporučujem, morate biti spremni da radite na sebi, da učite i da svoje znanje prenosite drugima. 
Ceo proces ne oduzima puno vremena, a na vama je kojim tempom ćete izgraditi stabilnu mrežu i doći do prihoda koji uopšte nisu zanemarljivi. 
Pored svega ovoga, Oriflame kompanija pruža besplatne edukacije i nagrađuje one koji vredno rade.
Pored plate koja je zagarantovana, dobijate i bonuse, besplatna putovanja, besplatne edukacije, plus pogodnisti koje se menjaju sa svakim kataloškim periodom (sećate se parfema, torbice i nesesera). 
Kada sam čula sve ovo moja reakcija je bila WOW! 
Moji snovi će se ostvariti! Čoveče, putovanja i to besplatna, pa gde to ima?! 
Ima u Oriflame kompaniji. 
Da sumiramo : )
Ja se učlanim, prebacim svoju prodavnicu u Oriflame (svima treba šampon, kupka, parfem, losion za telo...) , kupujem kvalitetne proizvode po sniženim cenama, nađem se sa drugaricom na kafi i njoj preporučim nešto iz širokog asortimana što je na mene ostavilo dobar utisak (mada većina stvari iz kataloga ostavlja takav utisak) i ukratko joj objasnim sve ovo o čemu sam pisala. Ona se, naravno, zainteresuje i učlani se preko mene, počinje da koristi proizvode i dalje ih preporučuje. Njene drugarice se učlane preko nje.  Moja mreža počinje da raste i ja polako ostvarujem pravo na zaradu i ostale benefite. 
Ali ne samo ja već svako ko je shvatio kako da širi mrežu i od toga izgradi posao sa stabilnim prihodima! 
Dakle, posle nekog vremena  koristim sve iz kataloga za džabe i plata mi leže na račun. 
Just WOW! 
A do tada, kupujem sve ono što treba mojoj porodici i uživam u pogodnostima, družim se sa pozitivnim ljudima i gradim svoj tim. Tim koji pobeđuje!
E, zato ORIFLAME! 
Ako si pozitivna, komunikativna, želiš da budeš uspešna i dobro zarađuješ, želiš sama sebi vreme da organizuješ, poštena i vredna, budi slobodna da me kontaktiraš a ja ću ti dati sve potrebne informacije vezane za poslovnu priliku i uspeh. 
Molim te, nemoj me kontaktirati ako nisi sigurna ili još uvek nisi odlučila da li bi se bavila ovim poslom. Javi mi se kad dobro razmisliš, ja sam tu.  Nemoj me kontaktirati ako nisi spremna da platiš svoje proizvode u roku od 14 dana. 
Postoje agencije i sudski izvršitelji koji vrše naplatu i ja se neću ustručavati da slučaj prosledim  nadležnima. Ja od ovog posla želim da napravim ozbiljnu karijeru i nemam nameru da svoje vreme trošim na neodgovorne osobe. 
Ali ako si odgovorna, želiš da napreduješ i vidiš sebe kao uspešnu osobu, stojim ti na raspolaganju. 
Facebook: KONTAKT



Коментари

Популарни постови са овог блога

OD ODLUKE DO USPEHA

KAKO ZAPOČETI ORIFLAME BIZNIS