OD ODLUKE DO USPEHA

Pre nekoliko meseci, tačnije u maju, sam se učlanila u Oriflame kompaniju nadajući se da ću uspeti da razradim biznis kao mnogi pre mene. Imala sam priliku da upoznam divne, pozitivne, žene koje su uspele u ostvarenju svojih snova. Gledajući i slušajući njih u samom startu sam imala vetar u leđa. Boraviti u jednoj zdravoj sredini i vera u sebe je dovela do prvih rezultata. Na početku nisam imala predstavu šta znači posao Mrežnog Marketinga, iako mi je strpljivo objašnjeno. Mislila sam da je prodaja jedini način na koji se mogu ostvariti prihodi, a taj način rada nije u skladu sa mojim temperamentom. Međutim, Mrežni Marketing nema veze sa prodajom. MML predstvalja izvor zarade koji se zasniva na principu preporuke. 
U početku su mi se pridružile neke drugarice. Kako? 
Pa tako što sam u momentu uključenja ostala bez mnogih stvari za ličnu higijenu i tada sam naručila potrebne proizvode iz širikog asortimana. 
Spisak stvari koje sam naručila: 
Hairx šampon i maska za kosu (u katalogu ima šampona za sve tipove kose),
Milk and Honey krema za telo,
Velika kupka po pristupačnoj ceni, 
Pasta za zube i četkice za celu porodicu,
Kupka i sprej za telo za decu,
Piling za lice i telo,
Buter za telo,
Parfem za mene i supruga,
Sprej i kremu za stopala,
Losion za intimnu negu..
Sa svim ovim stvarima sam ostvarila 100 bodova (svaki proizvod ima svoj broj bodova i od bodova se zarađuje) i ušla sam u program dobrodošlice. U maju program dobrodošlice je bio parfem Miss Giordani, elegnatna torbica i veliki neseser. I sve to za samo 1200din! 
Kada sam dobila proizvode na red je došlo testiranje. 
Nije postojala ni jedna stvar sa kojom nisam zadovoljna! Ni jedna jedina! 
Sa oduševljenjem sam pozvala drugarice da preporučim proizvode. Neke od njih su bile zainteresovane da se učlane jer su se još ranije upoznale sa nekim od proizvoda i prosto su htele da  sve ono što im treba i što vole da naručuju za sebe po konsultantskim cenama (što znači 20% popusta na sve proizvode bez obzira na količinu). 
Druge su bile zainteresovane za kupovinu od mene, po kataloškim cenama. I eto, iako nisam htela da se bavim prodajom to ide samo od sebe. Imam recimo jednu doktorku koja svaki mesec kupuje Wellness proizvode i NovAge kreme od mene. Zbog nje sam počela i ja da koristim Wellness. Osećam se zdravo i vitalno, puna sam energije! 
Dakle, sa dve osobe koje su se učlanile ispod mene i sa mojim porudžbinama na mesečnom nivou  ja sam već ostvarila prvi stepen napredovanja i zaradu.
Spontano se desilo i to da imam stalne kupce, a nisam morala da idem od stana do stana i svima guram katalog pod nos...jednostavno se desilo, jer informacije kruže. 
 Na početku to i nije neka zarada ali sa prodajom proizvoda i umanjenjem računa od mreže ja ne moram da trošim novac na kozmetiku iz kućnog budžeta! 
Taj uspeh sam postigla još u junu pa me je posao Mrežnog Marketinga zainteresovao još više. 
Shvatila sam da ako želim da napredujem i da ostvarim uspeh ja moram da učim.
 Učlanila sam se u grupu u kojoj mentori svakodnevno vrše obuku za lidere. 
Došla sam do saznanja da je MML posao 21. Veka. Sada sam svesna da će se ljudi iz budućih generacija osvrtati unazad i govoriti kako ovo mora da je bila uzbudljiva era. Sada u ovom momentu dešava se smrt starog i rađa se novo. Novo učenje, nove poslovne prilike, nove šanse za bolji život. 
Blago onom ko u ovo poveruje! 
Većini ljudi se životna prilika ukaže pred samim nosom, ali je oni ne vide. Posle godinu, kada su se drugi već obogatili, shvate da je to bilo to. 
Većina ljudi ima izgovore: nemam vremena, nemam para, ne mogu ja to, nemam puno ljudi u okruženju...
Da vam kažem u startu, vreme i novac nisu prepreka u ovom poslu. 
Novac svakako trošite na ove proizvode, samo što sada nećete otići u radnju nego ćete naručiti sve što vam treba iz svog doma dok pijete kafu. Tu ste uštedeli vreme! 
Pošto je ovo savremeno doba u kojem je tehnologija dostupna svima većina nas provodi izvesno vreme na društvenim mrežama. Upravo je to vreme je ono koje treba da se preusmeri na posao. Dakle i vremena ima sasvim dovoljno. Što se ljudi tiče, ako nemate dovoljan poznanika postoji online rešenje. 
Vreme na fejsu ćete utrošiti tako što ćete pronaći nove saradnike. 
Ja ću vas naučiti kako :)
Onaj ko hoće nađe način, onaj ko neće nađe izgovor. 
Većina ljudi zna samo za jednu soluciju: Ubijaj se od rada, štedi i zajmi se...
Ja želim suprotno od toga! Želim finansijsku stabilnost bez ubijanja od posla. 
Želim da radim posao koji volim, od kuće, da sam okružena pozitivnim ljudima koji hrabro idu napred, da ne moram da razmišljam da li nešto mogu da priuštim...
Želim da ovaj svet bude bolje i prijatnije mesto za život. 
Pre je zemlja predstavljala bogatstvo, a danas je informacija bogatstvo! 
Informacija kruži brzinom svetlosti i tako se rađa uspeh! 
Osoba koja je u pravo vreme naoružana informacijama poseduje bogatsvo.
Zato ja ulažem u svoju finansijsku inteligenciju i razvijam ovu vrstu biznisa. 
Na svoj sopstveni način želela bih da budem deo do sad neviđene evolucije čovečanstva, ere u kojoj ljudi obavljaju umni a ne fizički rad. Pored toga, tu je akcija! 
To je ono što se događa. To je IN. To je zabavno! 
 I, to je zastražujuće. Zato što je nepoznato, novo, nama neistraženo. 
Ali ne brinite, mnogi pre nas su bili tu gde smo mi sada, a sada su milioneri! 
Najteže je krenuti, posle je sve lako. 
Ako želite da budete srećniji i da stvarate novac umesto da se ubijate od rada, onda je ovo pravi posao za vas. 
Ja sam se opremila znanjem koje ću rado preneti na vas.
Biću vaš mentor i motivator, jer vaš uspeh je moj cilj! 
Zajedno ćemo sagraditi firmu u firmu, biznis sa čvrstim temeljima. 
Ako ste, pak, osoba koja čeka da se desi "prava stvar" možda ćete čekati veoma dugo. 
Jer prava stvar vam stoji ispred nosa. Samo vas ODLUKA deli od kvalitetnijeg života. 
Ne ustučavajte se, budite slobodni da me kontaktirate
KONTAKT: FACEBOOK 
MAIL: bozicmimi@gmail.com






Коментари

Популарни постови са овог блога

ZAŠTO ORIFLAME?

KAKO ZAPOČETI ORIFLAME BIZNIS