KAKO ZAPOČETI ORIFLAME BIZNIS

Zdravo drage moje, opet ja zadovoljni korisnik Oriflame proizvoda. Reših da vam pišem danas jer mi se dosta vas javilo kada je pročitalo prethodna dva teksta. Neke su bile oduševljene i vrlo zainteresovane da uče i same se uključe u posao, neke su bile zainteresovane ali trenutno nemaju vremena, a neke su bile skeptične (prave neverne Tome) i nisu mi poverovale da je moguće zaraditi, putovati besplatno, družiti se sa pozitivnim ljudima i koristiti besplatno sve što Oriflame nudi. Za ove prve uvek imam vremena i stojim im na raspolaganju jer su spremne da uče i da napreduju. Znam da će one ostvariti uspeh i da će  uskoro ostvariti svoje snove. Što se tiče osoba koje nemaju vremena, moje mišljenje je da se samo zavaravaju.  Imaš bebu, decu, posao, kućne obaveze, nemaš vremena za kafu, radije bi odgledala seriju, neki film, zvala drugaricu i kukala kako nemaš vremena...Znam draga, imam i ja sve to. Samo što ja ne kukam! Ja svakodnevno tražim priliku da nešto novo naučim, da se informišem o stvarima koje me zanimaju i da budem u kontaktu sa pozitivnim ljudima. Svaki dan je prilika za uspeh i tvoje  je ili da je prepoznaš ili da je propustiš. I sad sledi pitanje "Kaaako da nađem vremena za dodatni posao kad nekada jedva stignem i da se okupam?". Objasniću ti! Pre svega, učalni se, u junu je učlanjenje besplatno. Onda prebaci svoju prodavnicu u Oriflame. Kako? Tako što ćeš sve ono što kupuješ u parfimeriji naručiti preko Oriflame sajta. Treba ti kupka, šampon, balzam, losion za telo, parfem za tebe i tvog muškarca, za njega pena za brijanje i kupka, losion posle brijanja, za decu šampon i kupka... Daaa, sve to možeš naručiti dok piješ kafu u svom toplom domu i ne moraš da mrdneš iz kuće. I sve te stavke su vrlo često na sniženju, a ti na te već snižene cene imaš dodatnih 20% popusta.  Ja sam se tako opremila za svoj odmor. Onda, kada paket stigne na tvoju adresu, uživaj u proizvodima. Kupaj se i upijaj mirise. Mackaj se i parfemiši pa uživaj u mirisu svoje kože. Operi kosu, bićeš oduševljenja rezulatima. Biće meka i sjajna i divno će mirisati. A onda idi u park, jer ako imaš decu to je neizbežno. U parku ćeš poželeti da podeliš svoje oduševljenje. Mene često pitaju koji parfem koristim, jer ja uvek mirišem. Za sebe uvek imam vremena! I tako priča kreće. A onda, kada misliš da je pravo vreme, napravi spisak žena koje poznaješ. Videćeš, naći će se na tom spisku mnogo više osoba nego što misliš. Kada si napravila spisak, odaberi dan koji ti odgovara, pozovi najbliže, za početak, na kućni sastanak i dogovori se tvojim sponzorom da dodje i održi prezentaciju. Za to treba sat, do sat ipo, vremena. Zamoli mamu, sestru, komšinicu da ti pričava decu, i eto slobodnog vremena. Na spisak možeš da dodaš drugarice sa koijma si svakodnevno u kontaktu, koleginice, komšinice, rođake...Kada se prisutne budu učlanile i one same počnu da šire svoju mrežu tvoj biznis će krenuti uzlaznom lestvicom.

Verovatno će biti i onih koje će reći da to nije za njih, da nemaju veliki krug ljudi oko sebe, da nemaju vremena...Ok, tvoje je da im kažeš da ti se jave kada budu imale vremena. A imaće ga kada budu videle da si ti uspela! I nemoj da se obeshrabriš što se nisu sve učlanile, mada je vrlo moguće da se svima svidi poslovna prilika. Ovde je bitno da ti veruješ u uspeh, jer će sigurno doći ako si vredna i pozitivna. 
Što se nevernih Toma tiče, paaa poverovaće kada budu videli da sam uspešna, da putujem, da sijam od zadovoljstva i da izgledam mlađe jer koristim sve Oriflame proizvode potpuno besplatno. :)
Ako si zainteresova da se učalniš u junu javi mi se. Nije bitno da li si student ili  penzioner, da li si mama i domaćica ili uspešna zaposlena žena. Bitno je samo da imaš 18 i više godina, da si pozitivna i  vredna. Nije bitno iz kog si grada jer možemo odraditi onine prezentaciju. Tvoje je samo da imaš dobru volju i veru u ovaj posao.
Ako si odlučila da se učlaniš u junu čeka te izuzetno privlačan paket dobrodošlice! 
O tome ću pisati u sledećem tekstu.
Do sledećeg čitanja, budi mi pozitivna, vedra, nasmejana i uživaj u životu! 
Javi mi se na:
Facebook: OVDE
email: bozicmimi@gmail.com

Коментари

Популарни постови са овог блога

OD ODLUKE DO USPEHA

ZAŠTO ORIFLAME?